Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky
Často kladené otázky
Sbalitelný obsah
Jak dlouho trvá odeslání objednávky?
Pokud není uvedeno jinak v horní liště eshopu (např. dovolená, větší nápor o svátcích), balím a odesílám objednávky obvykle do 2–4 pracovních dnů. Vždy se ale snažím, aby k vám zásilka dorazila co nejdříve.
Kam zasíláte objednávky?
Balíčky posílám pomocí Zásilkovny do České i Slovenské republiky. Po předchozí domluvě si můžete objednávku vyzvednout i osobně na adrese Vídeňská 55 v Brně, obvykle v čase od 9 do 17 hodin.
Jaké způsoby platby přijímáte?
Zaplatit můžete pomoci Apple Pay, Google pay, kartou nebo bankovním převodem.
U bankovního převodu se vám zobrazí platební instrukce po potvrzení objednávky. Dostanete je také v e-mailu.
V případě osobního vyzvednutí je možná i platba v hotovosti či QR kódem.
Děláte i přáníčka na zakázku?
Ano, nabízím možnost zakázkové výroby. Přesný postup, jak si domluvit přání na míru, najdete ZDE
Mohu zboží vrátit?
Ano, zboží je možné bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí. Produkt však musí být vrácen v původním neporušeném obalu (pokud byl dodán v celofánovém obalu). Náklady na vrácení tohoto zboží hradí zákazník.
Pokud bude produkt vrácen poškozený, může být vrácená částka ponížena o toto poškození.
Výjimkou jsou zakázková přání a digitální produkty – ty vrátit nelze.
Podrobné informace najdete v [obchodních podmínkách – 7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A REKLAMACE].
Jak fungují digitální produkty?
Digitální produkty, které naleznete v sekci články, jsou zdarma a můžete si je stáhnout přímo z eshopu.
Placené digitální produkty vám přijdou na e-mail hned po uhrazení objednávky.